torstai 3. marraskuuta 2016

Arvaa mikä loinen tällä kertaa?

Oon tänään ollut aivan rikki. Siis ihan hajalla. Palasina koko likka.



Mulla on kuumetta ja kurkussa kaktus. Poskiontelot on aivan turvonneet ja aivojen tilalla tuntuis olevan pelkkää painetta. Korvissa vinkuu ja humisee. En olis uskonut mutta pakko kai se on myöntää että se on iskenyt nyt sitten muhunkin, miesflunssa meinaan!


Ja Ilmarilla on kihomatoja. Mulla oli yöllä vitsit todella vähissä ja aamulla meinas pokka pettää kun tajusin että mun pitää kuumeisena pestä vessat, imuroida, pestä ovet, ovenkahvat, valokatkaisijat ja pestä pyykkiä, ja kaikki tämä terveen, superenergisen Ilmarin kanssa tietenkin. Lisäksi piti käydä taas morjestaan Dr. Camilleria. Ja olisi pitänyt keittää kurpitsasosekeittokin vielä ennen kun haettiin Aino. Voi Ilmari miksi sun pitää nuolla niitä näppejä, tekis mieli ottaa tutti taas käyttöön.



No, ei auttanu itku markkinoilla. Maksimi panadolit ja ibumaxit naamaan ja ihan terveeks tulin noin vaan. Mä aina välillä kipeänä mietin miten oon pystynyt joskus painamaan kuumeessa työpäiviä kunnialla läpi, lääkkeillä varmaankin. Sen verran hymyilytti oma aamuinen "ruikutus" että käytiin oikein kahvillakin lääkärin jälkeen! Aiettä! Nyt sitten istun sohvalla horkassa ja odotan että Jani pääsee töistä. Kurpitsa on keittämättä. Pehmolelut pitäis heittää koneesta kuivuriin ja uus satsi tilalle. Nyt ei pysty, ei kykene. Mutsi on nyt vähän väsynyt.

-Sini



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti